woensdag 22 augustus 2012

We zijn in oorlog

Ik heb twee artikeltjes op dit blog apart en bovenaan gezet. Islamisering en we zijn in oorlog. omdat dat naar mijn idee de kern van het probleem is, en immigratie natuurlijk, maar dat leidt tot voornoemde twee.



De msm zal het nooit vermelden, want het past niet in hun 'newspeak'. Het zijn geen 'asians', het zijn geen 'jongeren', het zijn zelfs geen 'immigranten', ook geen 'kanslozen', of 'economisch misdeelden'.  

NEE! Het is de ISLAM. Ik gebruik daar nooit een hoofdletter voor, uit principe, dus dan dit maal maar het gehele woord in caps.  It is de islam stupid! De racistische islam, de veroveringsideologie islam, de seksistische islam, de plunderende en moordende en verkrachtende islam. De jihad die gepredikt wordt in elke moskee ter wereld. 

Tijdens de ramadan is het altijd extra feest voor de mohammedanen en gaan ze er in navolging van mohammed lekker op los. 

Ik kan alleen maar hopen dat de ogen van een ieder op tijd open gaan, deze man ondersteunt in ieder geval mijn stelling dat we in oorlog zijn:

Der engagierte Schriftsteller Renaud Camus sagt eindeutig, dass Frankreich sich im Krieg befindet. Das, was die Medien als Gewaltakte oder als zivile Unruhen bezeichnen, sind eigentlich Kriegserklärungen gegen Frankreich und gegen seine Zivilisation.
en de Nederlandstalige impressie van een christengekkie, al denk ik dat die zo gek nog niet is http://xandernieuws.punt.nl/?id=663246&r=1&tbl_archief=&
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten