dinsdag 11 september 2012

Aïsha, hoer, verkracht, Mo, pedofiel, islam, fuck, vermoord, sex, mekka, 9-11,

Arme Aïsha

Het was aan het begin van dit jaar een enkele geplaatste video op mijn blog. Ik heb er nergens naar verwezen en ik heb het nergens gepubliceerd. Ik heb het stilletjes opgeborgen in mijn dossier islam en pedofilie. Ik heb er nooit een tag bij geplaatst waardoor het makkelijker te vinden zou zijn. Maar zo soms bekijk ik mijn blogstatistieken. En het korte nikszeggende(of misschien wel alles) fragment staat onveranderd op de positie drie van best bezochte blogposts.

Op één staat onbetwist islamisering en op respectabele afstand gevolg door we zijn in oorlog. Dat is volstrekt logisch, want die twee heb ik zelf bovenaan gezet en ik verwijs er wel eens naar. En niet alleen ik maar ook anderen. Dan volgen wat artikeltjes en daarna de dossiers. Een aantal daarvan zijn gepubliceerd op goed gelezen blogs of er wordt naar verwezen. Dat kan ik allemaal begrijpen.

Maar die ene video. Waarvandaan komt het toch dat die nou net als derde gevonden wordt na het intypen van wat zoekwoorden?

Blijkbaar ligt het aan de zoekwoorden, is het enige wat ik me kan bedenken. De titel van het stukje bevatte de woorden: Aïsha, hoer, Mo, verkracht. Ik neem aan dat uitgewoond niet tot een top tien notering leidt.

"What the Fuck is Wrong with you People", zou een goede vriend van me zeggen. En ik durf te wedden dat als ik die woorden aan mijn titel toevoeg dat het aantal hits nog verder oploopt.

Waar het stukje om ging zal velen vast wel ontgaan. Ik heb het destijds niet goed uitgelegd. Ik ging er van uit dat men het wel zou begrijpen. De imam in kwestie meldt dat we niet moeten zeiken dat de proleet mohammed een pedofiel was, want het slachtoffertje was al eerder uitgehuwelijkt en dus is er niks aan de hand. Het was zeg maar een tweedehands maagd. Gewoon verhandeld en doorverkocht zoals dat nou eenmaal met vrouwen(ongeacht de leeftijd) gebeurt.

Hieronder dan nogmaal de originele post, dan pas ik ondertussen de titel even aan om een record aantal hits te scoren. (dat 9-11 heb ik het binnenkort wel over)

Aisha was al een uitgewoonde hoer voor ze door MO verkracht werd

"Mohammad did have sex with Aisha when she was 9, stop lying about it.says"Islamic scholar from Egypt
op 2.20 was ze zelfs al eerder getrouwd geweest
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vxM3DY_t8cg

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten