woensdag 20 februari 2013

From the Youth of France - A Declaration of War (English subs)

Ik zet het maar weer eens bovenaan, omdat het zo'n sterke video is. Maar meer nog omdat ie weer verwijderd was door you-tube. Hij stond, naar mijn mening, vrij prominent in mijn rechterzijbalk en ik merkte net op dat ie weer foetsie gemaakt was. Censuur is ons deel. We zullen er mee moeten leren leven. De eerste islam-critici zullen binnenkort ook wel achter de tralies verdwijnen.

Alleen totalitaire regimes kunnen niet tegen kritiek. Hiermee wordt weer bewezen dat we niet in vrijheid leven en we horig zijn aan de islam. Althans, onze overheid. Hoe we dit stoppen? Ik heb geen idee. Met dialoog komen we er niet vrees ik, die is simpelweg niet mogelijk als je monddood gemaakt wordt.

Het filmpje heet dan ook:

 A Declaration of War:




Het kan niet genoeg herhaald worden.