vrijdag 8 februari 2013

'ikke nait beghreip'


'Gebedsoproep goed voor integratie'
Telegraaf

DEN HAAG - 
Gebedsoproepen door Haagse moskeeën zijn een belangrijk integratiemiddel. Dat stelt het Haagse raadslid Hasan Küçük (Islam Democraten) in reactie op klachten over geluidsoverlast door de Ehli Beyt moskee. „Moslims voelen zich daardoor eerder thuis in de wijk.”

Hoe de niet-moslims zich er onder voelen speelt blijkbaar niet mee voor meneer het raadslid. Alle ruimte voor de islam en die verrotte kaffirs  onderwerpen zich integreren maar.

Dat gaat over de moskee uit dit stukje:
Islamitische terreur en afpersing in Den Haag

Wat ik beschouw als terreur en afpersing, beschouwt een 'Haags' raadslid dus als integratie. Dat geeft uitstekend weer hoe ver onze denkbeelden uitéén liggen.

Küçük hoopt dat juist meer moskeeën de oproep tot het gebed openbaar laten klinken. „In Turkije is het gebruikelijk om vijf keer per dag een gebedsoproep te doen. Als moslims dat in Nederland ook in hun eigen wijk horen, krijgen ze minder last van heimwee en voelen ze zich veel meer op hun gemak. Het draagt dus bij aan de integratie”, aldus de Haagse volksvertegenwoordiger.

Hoe meer heimwee hoe beter wat mij betreft. Dan ga je lekker terug. Jij blij, ik blij. En als je dat niet wilt kun je je natuurlijk ook aanpassen aan de hier geldende mores. Bekeer je tot het christendom ofzo. Of doe eens gek en wordt seculier. Dit is tenslotte een grotendeels seculier land. 

Als die oproep tot de haatideologie van de pedoprofeet mij vijfmaal daags tegen mijn trommelvliezen geworpen wordt ga ik daar bepaald niet van integreren. Dan is de kans groot dat ik de geluidsinstallatie persoonlijk kom verwijderen.

Küçük begrijpt verder niets .........

Ik word een beetje moe van het eeuwige: 'ikke nait begriep'.  Lazer toch een end op met je kutsmoes man. Als je wilt integreren dan zou jij eens wèl moeten begrijpen en je eens inleven in de oorspronkelijke bevolking en je aanpassen (integreren). Het is een kwestie van niet willen, niet willen en nog eens niet willen.

Küçük begrijpt verder niets van alle commotie die is ontstaan na klachten van buurtbewoners. „Na een artikel vandaag in De Telegraaf is het stadhuis een hetze begonnen tegen deze moskee. Er was vandaag direct een grote controle door politie en brandweer”, aldus Küçük boos. „Het is een grondwettelijk recht om de oproep tot het gebed openbaar te laten klinken. Hoe kunnen mensen hier last van hebben? Kerkklokken maken veel meer geluid.

Ah vandaar dat in Turkije, waar dit raadslid vandaan komt, nog steeds kerken worden gesloopt en onrechtmatig onteigend en priesters worden vermoord en christenen als tweederangs burgers worden behandeld. Is dat hoe dit raadslid het einddoel van de 'integratie' ziet?

Dit 'Haagse' raadslid gedraagt zich als een Turks raadslid en woont wat mij betreft dan ook in het verkeerde land. Vijfmaal daags in een kerkklok douwen en zijn kop als klepel gebruiken. Net zolang tot ie de islam afzweert of opdondert.

De gemeente Den Haag laat in een reactie weten dat er geen vergunning nodig is voor gebedsoproepen.,,In Nederland kennen we vrijheid van godsdienst.

Hoog tijd om daar een eind aan te maken, de vrijheid van meningsuiting en vereniging (waar blijft toch dat nieuwe art.1?) is meer dan voldoende om ook de vrijheid van godsdienst te waarborgen zonder dat niet-gelovigen minder rechten krijgen. Zie ook dit artikel: Discriminatie moet (kunnen)

"Gebedsoproepen en het luiden van kerkklokken zijn daarom toegestaan", aldus een woordvoerster.

Moet ik dan toch maar mijn eigen godsdienst uit gaan vinden als er zo'n herriehut bij mij in de buurt komt, zodat ik tienmaal daags -ja, moet van mijn marsmannetje- space-geluiden over de buurt uit mag storten?

Met de islam hebben we de totale gekte geïmporteerd. Hoog tijd om deze historische fout te herstellen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten