woensdag 31 juli 2013

Ik Haat Het



Negen dagen geleden schreef ik een stukje dat moslims niet tegen kritiek kunnen naar aanleiding van de bedreigingen aan het adres van Ebru Umar. Vier dagen geleden schreef Paternotte een warrig stukje over Fortuijn, Van Gogh en Umar, hij moest even laten weten dat ie Van Gogh gekend had. (goed uitgelegd door Joost Niemoller) Drie dagen geleden was er een uitzending van zomergasten met Hans Teeuwen die toegaf zich zelf te censureren (vanaf 1.23.00) waar het de islam betreft.

Twee dagen geleden zei Monique Samuel bij Knevel en van den Brink dat ze op straat bedreigd werd door drie Marokkaanse jongens. Daarop tweette Paternotte dat na Umar nu ook Samuel bedreigd werd. De koene ridder van het vrije woord is er maar druk mee. Paternotte is er altijd druk mee om de islamisering te ontkennen, waarvan alle bovengenoemden de gevolgen nu hebben ondervonden. Hoe hypocriet. Net als dat ie er heel druk mee is, als ik hem wat kritiek geef, om me een boete aan te smeren, en zelfs op twitter een fles wijn of whisky  uitlooft voor mijn naam en adresgegevens. (hier de aanleiding, hier Frik's antwoord en hier het mijne en hier een veul belangrijker stukkie)  Nee, Paternotte en ik liggen elkaar niet. Ik hou niet van bij elkaar in de kontkruipende mentalegrachtengordelSOA's.

Eén dag geleden, gisteren, daarnet, was er weer zo'n #KvdB met Syp Wynia als gast. Wynia (vanaf 25.00) verwijst naar Teeuwen, en Knevel vraagt of zelfcensuur niet ook een kwestie van beschaving kan zijn. Als je in je broek pissen van angst beschaving noemt misschien wel (Fub). Over Samuel, Wynia:  "bedreigers worden beloond en daarmee deel je een aanmoedigingsprijs uit voor andere bedreigers."

En dat is de spijker op de kop. Dat is geen beschaving, dat is islam. Islamitische beschaving. Dat is hoe islam zich altijd en overal manifesteert. Met gejank, geweld en bedreiging. En als je niet luistert gaat je kop er af, terwijl ze roepen dat allah de grootste is en mohammed zijn pedofiele rovende en moordende epileptische psychopaat is. Dat is on-beschaving, non-beschaving en anti-beschaving.

Dat iemand, die zich christen(kopt) noemt, op de Nederlandse tv publiekelijk vergiffenis vraagt aan haar islamitische meesters en ze bezweert mee te doen met de ramadan, en hun proleet een wijs man noemt, terwijl iedereen weet dat het een gestoorde lustmoordenaar was, dat is ernstig. Heel ernstig. Na deze ontboezeming kan geen linksgekkie meer zeggen dat Marokkaans tuig maar tuig is zoals al het andere tuig. Ontspoorde jongeren, arm, kansloos, gediscrimineerd und so weiter. Nee hoor. Ze voeren tot in de letter de koran en de bevelen van Mo op. De knoet over die kut-dimmies, onderwerp ze, beroof ze, verkracht ze, plunder ze en intimideer ze (soera 1 t/m de laatste). En als u er commentaar op heeft dan mag u halal de hoek om, zo werkt islamisering lieve mensen.

En uit bovengenoemde rijtje blijkt dat (bijna) iedereen zich met graagte onderwerpt, of zich op zijn minst makkelijk laat intimideren. En zo marcheerde de islam voort. Ooit hield ik een dossiertje bij over zelfcensuur (zoek maar) en daar stond een opsomming in van 5 jaar zelfcensuur sinds de moord op Theo van Gogh, van het inmiddels ter ziele 'de Pers'. Het linkje is dan ook dood nu. Het was een indrukwekkende lijst (die journo had zijn best gedaan). Van het door Fatima Elatik verboden toneelstuk Aïsha tot het weggezelfislamiseerde spaarvarkentje bij de bank.

Ik heb een hartgrondige hekel aan artikel 1 en artikel 6 en 23A van onze grondwet, omdat ze permanent misbruikt worden. Uitleg. Het zou vervangen moeten door een daadwerkelijk First Amendment.

En daar ga ik dan nu even lekker gebruik van maken. Je moet er van profiteren zolang het kan niet (ik zie wel wanneer ze komen):

Ik haat het/ze:

-Ik haat het dat MIJN LAND verkloot wordt.
-Ik haat het dat er inmiddels meer moskeeën staan in mijn stad dan kerken. Op de Oosterkerk kon ik tenminste ooit nog eens een maand lang een lichtshow geven en een tentoonstelling binnenin, dat zie ik op een moskee nog niet zo 1.2.3 gebeuren. En Paradiso hoef ik niet te noemen.
-Ik haat het dat we (bovengenoemden, maar meer) niet meer kunnen zeggen wat we willen op straffe des doods (Theo).
-Ik haat de sandalen, de jurken en de baarden.
-Ik haat de burka's en de kinderwagens.
-Ik haat het dat ik weggezet word als slecht mens omdat iets me niet bevalt.
-Ik haat het dat mijn stad beetje bij beetje etnisch gezuiverd wordt.
-Ik haat de islamisering (tweede maal zelfde link alert).
-Ik haat halal.
-Ik haat ramadan.
-Ik haat de islam.
-Ik haat het nog meer dat ik dat niet mag zeggen.
En dit lijstje vul ik nog wel aan van de week, maar ik breng het vast naar mijn uitgever, want het punt is geloof ik wel duidelijk.

Bovenal haat ik het dat ik haat heb. Zo ben ik niet opgegroeid. Ik kan dit lijstje nog oneindig uitbreiden, maar ik hou niet van haat. Ik hou van lieve mensen, een verhaaltje, schilderijtje, schrijfseltje of zelfs een beeldhouwwerkje op zijn tijd. Een muziekje. Voetbal, bier en lekkere wijven dames. En dat laatste vooral. Ga alstublieft niet in een burka lopen.

Gepubliceerd op Amsterdam Post

Geen opmerkingen:

Een reactie posten