zondag 19 januari 2014

De bezem erdoor



Voor een beter lay-out moet u even hier kijken, want dat copy-pasten werkt soms zo lullig.

En daar gaat ie dan. De aftrap van de campagne. Een bepaalde stroming in dit land zet overduidelijk de Publieke Omroep in.  Kwestie van kleur bekennen op dag één. Het is alle schaamte voorbij, het is rücksichtlos PVV bashen. Van mij mag het. Ik vind het ook geen punt dat èèn omroep dat doet. Dat ze het allemaal doen vind ik absurd, maar ach, is het hele leven niet absurd. Wat ik echter onverteerbaar vind is dat ik gedwongen ben aan deze poppenkast mee te betalen.
Jullie zijn een grens overgegaan en die gaat tegen je werken. Noteer mijn woorden maar. Jullie hebben je hand overspeeld en komen ten val. Het is mooi geweest. We pikken het niet meer. We trappen niet langer in jullie leugens. De gemeenteraadsverkiezingen zijn een farce maar in Mei vagen we jullie weg.
Ik citeer wikipedia: Deze verkiezing is de eerste die gehouden wordt onder de jurisdictie van het Verdrag van Lissabon.
En daar hadden wij met 63% tegen gestemd. Oftewel. U bent onwettig, ongekozen, illegitiem, u heeft geen enkel recht van spreken en daarom bonjouren wij U ons (!) land uit. Uw tijd is op.
1 juni 2005. Dat zullen wij nooit vergeten. Wij zijn bezet en wij zullen het bestrijden. En U gaat de tien jaar niet volmaken. Het is genoeg. En we zijn het zat!
Ik kan het helaas nog niet embedden, wie weet leer ik het binnenkort, maar hier is de link (vanaf 11.20):  http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1390743
-Het zal mij niet verbazen als de uitslagen grotelijks vervalst worden. En hoe ga je dat aantonen? Niet. We zijn in een gevaarlijke dictatoriale situatie beland.
Let wel. De PVV doet slechts in twee gemeentes mee, maar ze gaan helemaal los. Hoe hard schijt je dan wel niet in je broek zeg.
Nou weet ik niet wat de naam is van de waanzinnige flapdrol in dat college, die beweert dat als er hier in de jaren zestig geen turken en marokkanen waren gekomen we dan niet hadden kunnen studeren.  Maar een stuiterende onzin heb ik heel mijn leven nog niet gehoord. Als de NPO het daar van moet hebben, dan zijn ze doomed. All of them. Ik zwaai ze uit.
Met de bezem.