zaterdag 2 maart 2013

Hahaha @baspaternotte

Beste Paternotte, ik zal je een geheimpje toefluisteren: je moet niet alles geloven wat kabinetten vertellen.  De enigen die nog harder liegen dan journalisten zijn politici.

Hier stond een foto van Paternotte, maar omdat ie vond dat ie er niet uit zag, heb ik em weer weggehaald. Misschien voeg ik later nog wel de twitterconversatie toe die haarfijn het niet-inhoudelijke niveau van Paternotte illustreert.


Iets wordt niet waar door het maar simpelweg te blijven herhalen. 28 augustus 2011 schreef je op GS: "islamisering bestaat niet." Daar kwam nogal wat weerwoord op. 13 november kwam daar mijn razendsnelle reactie op: "islamisering." Sinds ik dat stukje schreef met vele voorbeelden van islamisering en zelf-islamisering is de lijst met linkjes naar voorbeelden van de dagelijks toenemende islamisering explosief gegroeid, en ik heb echt niet de tijd -noch de zin- om alles wat ik tegen kom op te slaan. In werkelijkheid is het probleem dus nog veel omvangrijker.

Ik hou namelijk wèl enigszins bij hoe de islamisering verloopt. Maar ook bijna twee jaar later zijn de oogkleppen bij Paternotte nog niet afgevallen en schrijft hij op 1 maart 2013 op The Post Online: "Ook dit kabinet zegt: islamisering bestaat niet. Derde kabinet op rij dat niet gelooft in PVV-idee."
Beste Paternotte ik zal je een geheimpje toefluisteren: je moet niet alles geloven wat kabinetten vertellen.  De enigen die nog harder liegen dan journalisten zijn politici.

Als je dat wel doet, of simpelweg hun formuleringen nablaat, omdat dat zo lekker makkelijk je stukjes vol copy-paste, dan ben je niet meer dan een buiksprekend propagandakanaal. Een doorgeefluik van de gevestigde orde die het begrip islamisering tot een taboe onderwerp heeft verklaard. Maar dan ben je gelukkig nog wel welkom op de gezellige congresjes van je vriendinnetjes van Groen Links en bij je broertjes van D-66. En dat is natuurlijk ook wat waard. Al moet je met de waarheid betalen.

Maar nee Paternotte, een journalist dat ben je niet:
"Verslaggever dezes houdt sinds 2009 bij hoe het nu zit met de door de PVV beweerde islamisering van ons land en de kabinetsreactie daarop"

Als je al vier jaar ergens naar kijkt en het nog steeds niet ziet, dan ben je of stekeblind, of je hebt je pen verkocht. Maar wees niet bevreesd; tegen de tijd dat de islam bij jou op je deur klopt, zijn de critici uit de weg geruimd en zal je doodsstrijd een korte zijn.

1 opmerking:

  1. Bassie faal na faal.
    Zou het zijn structurele levensloop zijn?

    http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2011/08/bassie-faal-islamisering-bestaat-niet.html

    BeantwoordenVerwijderen