woensdag 6 maart 2013

Jamaat-e-Islami

fotootje eerlijk gejat van google-maps

Toekomstig dossiertje. Ik was er al eens aan begonnen voor ik met dit blog begon, omdat ik toen nog elke dag langs een moskeetje van ze fietste. Moskeet-tje omdat het op sommige kaarten wel vermeld staat en andere niet en het er ook niet heel vergunninghoudend uitziet. Het is pal naast de toekomstige Westermoskee aan de Baarsjesweg.

Op het gebouwtje staat niet letterlijk 'jamaat-e-islami'. Er staat nog iets tussen, het letterlijke woord stond een tijd op mijn pc, maar heb ik nu even niet bij de hand, binnenkort weer wel(inmiddels van google gestolen zoals u ziet). Heel relevant is het niet, want het zijn allemaal afdelingen en sub-afdelinkjes van dezelfde organisatie.

Jamaat-e-islami is die club die dat christelijke meisje Asia Bibi in Pakistan ter dood wou brengen, waar Amanda Kluveld met enige regelmaat over schreef,  en ook de gouverneur van Punjab maar even mee heeft gepakt toen die zich tegen de absurde blasfemiewetten uitsprak. De club die dreigde een eventuele daaropvolgende rouwstoet dan ook op te blazen.

En het was de afdeling Bangladesh die:
Bangladesh's official figures claim Pakistani soldiers and their Jamaat collaborators killed an estimated three million people, raped 200,000 women and forced tens of millions to flee their homes. At the time of the genocide, one US official was quoted saying, "It is the most incredible, calculated thing since the days of the Nazis in Poland."
En die club heeft dus hier een buurthuisje/verzamelcentrum of welke naam er ook maar van toepassing is. Ik vind dat vreemd. En als ik dat dan combineer met het nieuws van van de week uit België dat de overheid daar op de hoogte gesteld moest worden door -godbetert- arabische regimes dat ze haatpredikers binnenhaalden als imams. Dan vraag ik me af of onze overheid wel enig idee heeft wat er gepredikt wordt links en rechts. Ja, dat was een retorische vraag.

De naam die boven het pand staat:
Jamaat Ahle Sunnat

Britain Legitimizes, Funds terrorist Movement
http://www.gatestoneinstitute.org/3609/britain-jamaat-islami

En dit is wel helemaal de bloody limit natuurlijk:
zie ook
“Het bezwaar dat vanuit een Pakistaanse moskee in de buurt tegen het kruis werd geuit kan geen reden zijn om het kruis te verwijderen en daarmee de gevoelens van vele overlevenden van de Tweede Wereldoorlog te krenken. ”
Bron:
http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=3273
Dat gaat dan nota bene om de moskee die ik hier beschrijf:
http://fubarfubar.blogspot.nl/2013/03/jamaat-e-islami.html
Dus dat stelletje christenmoordenaars wil geen kruis. op nota bene 100 meter afstand. 

Exiled Bangladeshi Writer Taslima Nasreen: ‘Jamaat-e-Islami In Bangladesh Is A Terrorist Organization’; ‘Religion Is The Biggest Bane Of Any Democracy’
Not ‘religion’- Islam  and democracy are like fire and water. Other religions don’t have a problem with democracy. And not only Jamaat-e-Islami is a terrorist organisation; all devout Muslim Brotherhood organisations are terrorist in nature. the best example is the fact that when the west called on Indonesia to ban ‘Jemma Islamiyya’ the government first declared it “doesn’t exist”  that all Indonesians are members of JI, so there you go. They’re all in on it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten